duminică, 30 mai 2010

Multumim, Paula si Ovi! :)

Imi pare rau ca nu am putut sa ma uit azi-noapte la tot Eurovisionul pentru ca am adormit dupa primele doua piese, insa de dimineata, foarte de dimineata ( pe la 4 si un pic) cum m-am trezit am aprins televizorul si speram sa aflu vreo veste despre ce s-a intamplat cu Paula si cu Ovi, insa la ora aceea erau doar reluari. Cand am ajuns in redactie i-am intrebat pe colegi si am aflat ca a fost foarte bine si am luat locul III. Romania a luat locul III! :)
Am cautat repede pe net inregistrarea si am vazut cat bine a fost: energie, veselie, voci bune, piesa interesanta, romani frumosi si moldoveni cu mare dragoste de Romania!
Felicitari Paula si Ovi! Ati demonstrat inca o data ca Romania are si oameni minunati!
Mult succes si de acum inainte!

Un comentariu: