duminică, 2 mai 2010

May Day

Buna dimineata! :)
Ieri, de 1 Mai, in timpul scurt pe care l-am petrecut acasa (pauza dintre observatoare) m-am uitat putin la televizor si am vazut ce se intampla de 1 mai. Pe la noi prin tara a fost frumos, cald, mare, soare, gratare...aglomeratie, ca nu se putea fara, insa pentru altii May Day a fost o zi a protestelor. In fine, nu despre proteste vreau sa scriu, ci despre faptul ca de la stirile despre May Day mi-am adus aminte de piesa mea care are acelasi nume. Foarte putine persoane au auzit-o pana acum, pentru ca desi e facuta de anul trecut am crezut ca inca nu venise vremea ei.
Dar acum, fiind May Day am zis sa uploadez si eu piesa pe pagina mea de youtube:
Ada - May Day :)
O puteti asculta aici :

Stiu ca e o piesa trista, dar vremea de afara sunt convinsa ca nu va lasa sa va intristati. O duminica frumoasa va doresc!

Un comentariu: