marți, 9 martie 2010

Ziua femeilor, ziua barbatilor....

Incep prin a spune : la multi ani, tuturor! Am vrut ieri sa scriu ceva pe blog si nu am avut timp absolut deloc...
Pentru mine, 8 martie era ziua in care imi puneam pantofiorii de lac si rochita de serbare, ziua in care ii daruiam mamei fotografia cu mine intr-o inimioara, iar apoi in fata ei si a altor mamici incepeam sa cant :" e ziua ta, mamico/ in dar ti-am adus inima/ si crede-ma, mamico/ un dar mai frumos nu se putea ". Dupa cantecel nu indrazneam sa ma uit in ochii mamei ...
Cum am mai crescut, am aflat ca 8 Martie e si ziua mea. Si imi place, desi nu mai am emotia de dinaintea serbarilor. Chiar daca aproape a devenit o sarbatoare comerciala, mi-e drag sa vad baieti atenti, cu flori, cu martisoare , doamnele devin parca mai frumoase si mai stralucitoare, au zambete pe fete, iar domnii par mai ...domni:)
Si cum in viata trebuie sa fie un echilibru, era musai ca barbatii sa aiba o zi a lor. Cu sau fara 44 de pahare, insotite sau nu de mucenici dulci cu nuca si miere, barbatii merita si ei o zi doar pentru ei, poate chiar ar trebui sa se oficializeze aceasta zi. Iar femeilor ar trebui sa li se multiplice ziua, cel putin o data pe luna ar fi bine sa fie 8 Martie :D .
Iata o piesa care parca ma completeaza: http://www.youtube.com/watch?v=DOo_gHKaabA






p.s. Desi nu stiu cine esti, multumesc A sau N. pt florile de 1 si de 8 martie si pt urari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu