duminică, 7 martie 2010

La radio...

...vreau sa ajung la radio... draguta piesa. :)
Azi am fost la Radio Oltenia, prin telefon. Am vorbit despre Eurovision, mi-am amintit cum a fost acum 3 ani, cand am participat si eu. Parca a fost mai frumos atunci, show-ul era mai dinamic, baietii de la 3 Sud Est au foarte amuzanti cand au prezentat concursul, bine... se poate sa fiu subiectiva, in orice caz, anul acesta mi-a placut cine a castigat. Paula Seling e o artista completa, are o voce foarte buna, e o fata frumoasa, cu mult bun simt. Imi doresc ca ea si Ovidiu sa ne reprezinte cu succes la Eurovision.
Sa revin la radio, am vorbit despre ce mai fac eu si s-au minunat prezentatorii de trezitul meu la ora 3 dimineata si mi-au apreciat piesele. Au difuzat mai intai "Answer the phone", apoi "Say my love". Le postez si aici, daca nu le stiti, le puteti asculta.
Ada - Say my love
http://www.youtube.com/adaofficialteam#p/a/f/0/vt1J0K9lfZ0

Ada - Answer the phone
http://www.youtube.com/adaofficialteam#p/u/4/-n4sauWTQSc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu