miercuri, 2 iunie 2010

2 ani de meteo


Trece vremea...
Acum 2 ani am spus prima oara " Buna dimineata!" la Observator.
Nu mai puteam de emotii... in noaptea de dinaintea primei rubrici meteo nici nu am dormit, am preferat sa fiu in Antena de la ora 3 ( noaptea), am vrut sa imi cunosc colegii, sa-mi verific hartile, prognozele, sa analizez butonul, sa nu fie nicio problema.
Desi inainte am lucrat la radio si am mai fost invitata la anumite emisiuni, de asta data stiam ca telespectatorii asteptau niste informatii de la un prezentator meteo, asa ca eu trebuia sa dau acele informatii de care ei aveau nevoie.
Nu am spus multor persoane sa ma urmareasca pentru ca imi era teama ca ma voi incurca, ma gandeam ca poate voi ramane fara cuvinte, poate se va bloca o harta, poate ma voi impiedica... abiadupa cateva zile urma sa le spun tuturor prietenilor ca ma pot vedea la Antena 1.
6:15 - Vlad Ionescu :" Avem alaturi de noi o colega noua: Alexandra Badoi, ea va prezenta de acum inainte rubrica meteo. Alexandra , bun venit! Cum e vremea? Fara emotii..."
Eu incercam sa zambesc si sa par degajata, sa nu mananc literele ... am vazut beculetul rosu de la camera, mi-am dat seama ca sunt in direct, am tras o gura de aer si am vorbit. Nu mai stiu ce am zis...despre vreme am vorbit, cred... La final, colegii m-au felicitat si m-au incurajat , mi-au mai dat anumite sugestii ca sa fie si mai bine.
Apoi au urmat si primele balbe, m-am intristat la fiecare chifteluta data, orice ezitare mi se parea ca dureaza asa de mult; m-au prins si Carcotasii, dar uneori m-am amuzat si eu de ce mi-a iesit pe gura, mi-am dat seama ca asa se intampla cand esti in direct...
Una peste alta, au trecut zilele...au fost multe momente placute de cand sunt in Antena, unele mai putin placute, am invatat lucruri noi despre meseria asta si am descoperit mai bine cum pot fi oamenii, m-am imprietenit cu unii dintre colegii mei, dar cred ca cel mai important lucru e ca inca mai am zambetul pe buze atunci cand urc scarile in redactie, adulmecand mirosul de cafea si incercand sa deschid ochii semiinchisi, inca sunt entuziasmata la fiecare interventie meteo si inca imi doresc sa invat cat mai multe...
Asa ca ,daca vreti sa ma vedeti la tv, imi puteti spune : La multi ani! :)




P.S. Am o saptamana de concediu si sper sa termin de scris lucrarea de licenta, dar revin. "Ramaneti aproape!" :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu